HTML

Ez a helyzet Krakkóban is

Már megint egy Erasmus-blog!

Utolsó kommentek

  • Tenkes kapitánya: Jee, villámrandi, mint a dr. House-ban. Vidd magaddal Chase-t. Egyébként tetszik ez a fekete-fehé... (2012.02.21. 23:52) Indul a nagy nemzetközi közösülés
  • morphondir: @Gyopár&Csom: Azt hiszem, hamarosan lesz lengyel bankszámlám is! Hm, kíváncsi vagyok, mennyit ... (2012.02.20. 17:27) Fordítási sirámok
  • Tenkes kapitánya: @morphondir: egy novellát igyekszem. Bár ez az első, már most kezdek egyetérteni fentebbi észrevét... (2012.02.20. 17:10) Fordítási sirámok
  • Gyopár&Csom: A kegyetlen az, hogy ennek a csodás szövegnek, amiről írsz én leszek a lektora. Én = sógor... Igaz... (2012.02.20. 16:27) Fordítási sirámok
  • morphondir: @Tenkes kapitánya: Helyes :) Mind a kettő jó! Mit fordítasz? Én most nagyon belejöttem a blogolásb... (2012.02.20. 01:04) Fordítási sirámok
  • Utolsó 20

Lovas kaland

morphondir 2012.03.08. 15:58

 Hosszú hallgatás után most ismét találtam egy kis időt és energiát egy bejegyzésre. Rengeteg dolog történt az elmúlt napokban, és képtelenség lenne mindent leírnom, főleg, hogy továbbra is zajlik az élet.
 Az elmúlt hetekben jártam Łódźban, Varsóban, Budapesten, Bergamóban, Rómában, Vilniusban, előadásokon, bulikon, tejbárokban (bar mleczny), megismerkedtem sok új emberrel... De kezdem inkább a végén.
 Az imént, amikor az egyetemtől az otthonunk felé haladva átmentünk a Főtéren, leszólított minket az egyik ott parkoló lovaskocsi gazdája, hogy hadd vigyen már el minket egy ingyen körre nőnap alkalmából. Kicsit húzodóztunk, nem remélve, hogy ilyen szerencsében lehet részünk, de végül persze belementünk a dologba. Hagytuk magunkat körbekocsikáztatni a Főtér körül. Remek élményben volt részünk, jobb nőnapi ajándékot nem is kaphattunk volna. Jó időben jó helyen :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krakow.blog.hu/api/trackback/id/tr624297935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása