HTML

Ez a helyzet Krakkóban is

Már megint egy Erasmus-blog!

Utolsó kommentek

  • Tenkes kapitánya: Jee, villámrandi, mint a dr. House-ban. Vidd magaddal Chase-t. Egyébként tetszik ez a fekete-fehé... (2012.02.21. 23:52) Indul a nagy nemzetközi közösülés
  • morphondir: @Gyopár&Csom: Azt hiszem, hamarosan lesz lengyel bankszámlám is! Hm, kíváncsi vagyok, mennyit ... (2012.02.20. 17:27) Fordítási sirámok
  • Tenkes kapitánya: @morphondir: egy novellát igyekszem. Bár ez az első, már most kezdek egyetérteni fentebbi észrevét... (2012.02.20. 17:10) Fordítási sirámok
  • Gyopár&Csom: A kegyetlen az, hogy ennek a csodás szövegnek, amiről írsz én leszek a lektora. Én = sógor... Igaz... (2012.02.20. 16:27) Fordítási sirámok
  • morphondir: @Tenkes kapitánya: Helyes :) Mind a kettő jó! Mit fordítasz? Én most nagyon belejöttem a blogolásb... (2012.02.20. 01:04) Fordítási sirámok
  • Utolsó 20

A jelen blog neve

morphondir 2012.02.19. 15:07

Mindig is nehézséget okozott számomra blogjaim elkeresztelése (volt/van pár félbehagyott kísérletem a rendszeres blogvezetésre). Ennek a nevén is rengeteget morfondíroztam. Végül ma, felmosás közben jött a megvilágosodás - ó azok az inspiráló, gondolatébresztő takarítások! Amik főleg akkor azok, ha zenét hallgatunk közben. Nálam éppen a Presszó Tangó Libidó zenekar Ez a helyzet című dala ment, amikor eszembe jutott drága V. bölcs megszólalása, nemrégiben, már itt-tartózkodásunk idején mondta valamire, hogy "Ez a helyzet, de nem Budapesten." Először arra gondoltam, hogy pontosan ez legyen a neve, de talán úgy nem lenne eléggé érthető. V. egyébként valami olyasmit is hozzátett, hogy szerencsére! hálistennek! - mert nagyon jó ám itt lenni! 

Tehát aki ismeri a Presszót, és felfedezte az intertextust, az nem véletlenül tette!

Címkék: zene

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krakow.blog.hu/api/trackback/id/tr644134899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása